Eliteudvalg

Kenneth Kjeldstrøm​

kennie73@icoud.com

Sæsonen

I forbindelse med hjemmekampene har vi brug for et par frivillige, som kan udfylde roller som startere og turneringsledere til hjemmekampene. Ved du allerede nu, at du er interesseret, så læs mere nedenfor.

Startere:

Arbejdet indebærer, at man på 1. tee sender folk afsted på de korrekte tidspunkter. En holdkamp består af et antal single- samt foursome hulspil matcher mod et hold fra en anden klub. Antallet af matcher afhænger af holdtype og række. Arbejdet koordineres på kampdag sammen med den udpegede turneringsleder.

Turneringsleder:

Modtagelse af gæster. Udlevering af og indtastning af holdkort. Sørge for korrekte scores på de enkelte matcher, underskrift fra holdkaptajner og godkendelse i Golfboks. Erfaring med turneringsledelse er en fordel, men ikke et krav og du får hjælp og instruktion inden.

Har du lyst til at hjælpe med dette så henvend dig til sekretariatet via e-mail info@grevegolf.dk eller på telefon 46134005. Man behøver ikke at kunne alle de dage og du kan se årets spilleplan her

​Retningslinjer og kompetencer

​Det er eliteudvalgets intention at:

1. få skabt en gruppe af klubbens bedste senior- og juniorspillere med henblik på udtagelse til og deltagelse i danmarksturneringens holdkampe samt udvalgte individuelle turneringer, som repræsentanter for klubben.
  2. koordinere træning og interne turneringer for ovennævnte spillere for at skabe dels et socialt netværk og dels for at skabe en god holdånd.
  3. udvikle klubbens bedste spillere og talentfulde juniorer, således at spillerne udfordres optimalt og kan repræsentere klubben og dens medlemmer på bedste vis.

​Målsætning:

1. Eliteafdelingen skal være omdrejningspunkt for udvikling af elitetrupperne og af unge talenter.
  2. Skabe et godt træningsmiljø, som gør det attraktivt at forblive i klubben
  3. Forsøge at skabe så gode resultater både individuelt og for hold, at det kan give positiv omtale og opmærksomhed både i vores egen klub, ude i andre klubber og i lokalpressen.
  4. Have så høj en kvalitet, at det kan tiltrække nye spillere udefra, fastholde de bedste spillereog de unge talenter i klubben.

Brug for mere information?

​Du er altid velkommen til at kontakte os via nedenstående kontaktformular. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​​Følg Greve Golfklub på Facebook

Følg os på Facebook og få større indblik i vores hverdag.​

Telefon: 46 13 40 05 - tast 1

E-mail: info@grevegolf.dk

Telefon: 46 13 40 05 - tast 2

E-mail: restaurant@grevegolf.dk​

​Sekretariat

Sekretariatet er åbent hver dag for personlig henvendelse.
Se åbningstider her.

Bar og Køkken åben året rundt.
Se åbningstider her.

Karlslunde Centervej 45 ​